Penjaga Toll Sombong???

Posted by abu nu'man under
Tempat : Tol Cheras

Aku menysuul laju masuk ke tol…
Alamak..x sempat lak nak tgk brape ringgit kene byar…
Hmm kebetulan ade RM 10..bg je la…
Pastu bila dah bg duit tu baru nampak..laaa kene bayar 50 sen jer…
Pastu aku panggil la akak jage tol tu…"Akak !! nah2 saye ade 50 sen…"


Dier wat tak tau je…..
Skali lagi syafq panggil "Akak !! ni saye ade 50 sen..bg la balik rm 10 tu..xyah akak nak pecah byk2"

Laaaaaaaaaa dier wat bodo jer…
EEEEEEEEEEEEEEEE ni yg naik angin NIH !!!!
Bukan kate nak pandang bila org panggil…senyum pun TAK !!! arghhh sombong giler !!!

TIBA2 !!

aku terbaca sesuatu …..
"Penjaga tol ini adalah seorg yg cacat pendengaran dan bisu..harap maklum"
Aku terdiam..muke merah…. lepas je tol tu…..
HAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAH ... aku gelak mcm nak giler !!! haahahhhaa


0 comments: